16 óra után hangposta fogadja az Önök hívásait.

A program a Miniszterelnöki Hivatal támogatásával az eMagyarország Program keretében valósult meg.
Elektronikus ügyintézés
Ügyfélkapu
Az Ügyfélkapu a magyar kormányzati portál elektronikus ügyfélbeléptető és azonosító rendszere. Biztosítja, hogy felhasználói a személyazonosság igazolása mellett, egyszeri belépéssel, biztonságosan kapcsolatba léphessenek az elektronikus közigazgatási ügyintézést és szolgáltatást nyújtó szervekkel.
Ügyfélkapu létesítését bármely természetes személy kezdeményezheti. A regisztrációhoz személyazonosításra alkalmas hatósági igazolvány szükséges. Ezen kívül meg kell adnia szabadon választott egyedi felhasználói nevét és egy elektronikus levélcímet (e-mail cím) is, mivel erre a címre kapja meg az első belépéshez szükséges egyszer használatos kódját.
Belépés!
Szolgáltatások
Az Országos Nyugdíjbiztosítási Főigazgatóság szolgáltatása
Az ONYF a társadalombiztosítás egyéni számláin nyilvántartott adatok lekérdezését lehetővé tette az ügyfélkapus hozzáféréssel rendelkező ügyfelek számára.
A kivonaton feltüntetett, a 2012. december 31-ét követő időszakra bevallott nyugdíjjárulék összegére vonatkozó adatok a Nemzeti Adó- és Vámhivatal adatszolgáltatásából származnak.
A lekérdezés a Kormányzati Portálon a „Társadalombiztosítási egyéni számla” szolgáltatásra kattintva indítható el. Az ONYF megjelenő weboldalán, a „Kivonat megtekintése” menüpontban folytatható az adatok lekérdezése. Az ügyfélkapus bejelentkezést követően a rendszer első alkalommal kéri a TAJ számot, majd a személyes adatok alatt megjelennek a társadalombiztosítási egyéni számla NAV által nyilvántartott havi bevallott nyugdíjjárulékára vonatkozó adatai. A kivonat PDF formátumban is elmenthető.
Regisztráció nélkül igénybe vehető szolgáltatások:
- Időpontfoglalás az okmányirodába:
- Egyéni vállalkozói igazolvány
- Lakcímváltozás
- Mozgáskorlátozottak parkolási igazolványa.
- Személyazonosító igazolvány .
- Útlevél
- Vezetői engedély
- Ügyfélkapu regisztráció
- Elektronikus cégeljárás szolgáltatásai (eCégeljárás): Elektronikus cégbejegyzési (változásbejegyzési) eljárás; cégiratok benyújtása elektronikus úton; betekintés a cégiratokba elektronikus úton; hiteles elektronikus cégkivonat kikérése.
Regisztrációval igénybe vehető szolgáltatások:
- Virtuális, internetes okmányirodai szolgáltatások: Az Internetes Közigazgatási Szolgáltató Rendszer (XR) jelenleg hatósági ügyek elektronikus előkészítésére, valamint időpontfoglalásra ad lehetőséget (Időpontfoglalás okmányirodába valamennyi ügytípus esetében).
Elektronikusan előkészíthető ügyek köre:
* Anyakönyvi kivonat
* Egyéni vállalkozói igazolvány ügyek
* Járműigazgatási ügyek
* Járműkísérő lap
* Lakcímigazolvány ügyek
* Lakcímváltozás ügyek
* Mozgáskorlátozottak parkolási igazolványa
*Nemzetközi vezetői engedély
*Egyéni vállalkozói tevékenység változás-bejelentése
* Foglalkoztatottak biztosított adatainak bejelentése (régebben: EMMA)
Személyes megjelenés nélkül intézhető ügytípusok:
* Lakcímigazolvány pótlása
* Hatósági bizonyítvány igénylése vállalkozói igazolványról
* Vezetői engedély pótlása
* Adatszolgáltatás letiltása és visszavonása
Web-ügysegéd
- Erkölcsi bizonyítvány ügyintézése
- Személyazonosító igazolvány pótlása
- Gépjármű online ügyintézés
Okmánystátusz-lekérdező
Az Okmánystátusz lekérdező használatával Ön gyorsan és egyszerűen tájékozódhat az igényelt okmány aktuális állapotáról; a lekérdezéshez az igénylőlapon szereplő bizonylatszám szükséges.
Az ÉTDR - Építésügyi hatósági engedélyezési eljárásokat Támogató elektronikus Dokumentációs Rendszer
Elérhető: itt.
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) szolgáltatásai:
Elektronikus adóbevallást nyújthat be minden magánszemély, ide értve az egyéni vállalkozót is.
Magánszemély eljárhat más magánszemély, egyéni vállalkozó vagy gazdálkodó szervezet helyett is, ehhez azonban az adózó székhelye szerinti NAV Igazgatóságnál is regisztrálnia kell.
. Elektronikus adóbevallás
. Adófolyószámla-kivonat igénylése
. Kontroll adatszolgáltatások
folyószámlájának lekérdezésére,
adóbevallások jóváhagyására,
nyugta letöltésére (az adóalany kiválasztásánál választható "minden" adóalany nyugtájának egy lapon történő megjelenítése. Továbbra is adott a lehetőség egy konkrét adózó kiválasztására is),
üzenetek letöltésére (az adóhatóság által 2007. január 24. után kiküldött összes email-értesítés lekérdezhető),
jogosultságok lekérdezésére (ellenőrizheti, mely adóalanyokhoz, milyen jogosultságokkal rendelkezik),
hibalista lekérdezésére (hibalista automatikusan előállításra kerül).
Újabb szolgáltatások
Cégbeszámoló elektronikus küldése
Egyszerűsített munkaviszony bejelentése